Låt vargen yla i natten

Plöjt Vänner hela dagen, kvällen och natten i princip. Enda uppehållet var handlande på Willy:s.
 
Kosten har varit måttligt seriös och bestått av fyra mackor, en vegetarisk pirog (den följde med som "bonus" till de normala pirogerna och smakade icke gott), en kexchoklad, 2/3 paket tiramisu-glass, en påse popcorn, 1,5 liter mjölk samt en banan.
 
Okej, jag kan göra liiiiite mer avancerad mat än ovanstående, men idag var en sådan där dag då man verkligen bara ville ligga i sängen och göra och äta just det jag gjort. Sådana dagar blir väldans onyttiga i längden, men behövs då och då.
 
Imorrn ska jag dock plugga och diska samt laga mer avancerad mat, något mäkta gott och mättande som Sofia presenterade tidigare i år.
 
Så ni ser, jag varierar mig. Slöardag idag och mer aktiv dag imorrn. Variation!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback