Be prepared

Ena skallen är vitmålad, då är det bara att få den skallens hår att stå upp bra också.
 
Glömde köpa alkoholhaltig dryck igår efter skolan så jag måste in idag till systemet och det har jag inte alls lust med. Men vad gör man? Har beslutat mig för att ta bussen i alla fall. Kallt och halt och jag är ganska lat idag.
 
Det som kommer ta längst tid är sminkandet av ansiktet, förutom det och hårsprayandet kommer det troligen gå ganska snabbt med utstyrseln.
 
Måste raka mig också. Lite surt, men det förenklar avsevärt. Som tur är växer mitt skägg och mustasch relativt fort så man är väl snart sig själv igen. Jag är ganska ovan att vara utan ansiktsbehåring numer.
 
Tar lite egentid nu och kopplar av i vilket fall. Drar väl in mellan 14-15 till stan.
 
 
 
Lugn låt nu, får bli mer tryck senare.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback