Julklappar

Efter en mäkta händelsefattig dag, där höjdpunkterna kan ses antingen i att jag gick och handlade eller lyssnade på kent och drack whisky, så ska jag nu fixa i princip alla julklappar.
 
Jag har haft ganska mycket ett genomgående tema varje jul de senaste åren. Eftersom jag bor i Falun så är det lättare att beställa hem allting via nätet till hemma-hemma i Dösebacka då det är därifrån man ändå utgår med presenterna.
 
Ett år köpte jag blandade saker från Coolstuff, ett annat år filmer från CDON. I år.. ja, det får nära och kära se till jul! Jag vet och ska börja leta nu.
 
---
 
Imorrn är det än så länge planfritt, men jag planerar inte att sitta hemma och ruttna efter några dagars sjukdom i alla fall. Jag är social- och partysugen. Speciellt med tanke på att jag ska göra klart grafiska kursen i helgen och nästa vecka blir start på uppsatsskrivandet på allvar.
 
 
Kvällens låt.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback