Finito!

Finally, kursen är avklarad, alla skruttuppgifter inlämnade, prima liv!
 
Nu kan jag göra lite som jag vill så länge vi har en C-uppsats färdig att presentera i mitten av december.
 
---
 
Om ungefär en kvart kommer jag kunna köra nya FM. Vet dock inte om jag kommer göra det idag. Kanske väntar till imorrn. Är inte lika ivrig som många andra.
 
Alltså, visst, jag vill köra det, men jag måste inte kasta mig på det. Plus att det kommer ta x antal dagar, kanske veckor, innan det kommer ett skin som jag kan godta. Det som har varit i original de senaste FM:s har varit horribelt och sett ut ungefär som en läkardossier. Stelt och tråkigt. Jag vill ha retroskin.
Och så ska man ändra färgerna, kopiera bilder, dittan och dattan.
 
Och sen ska jag hitta en prima taktik. Eftersom jag inte är taktiska filuren utan tycker det roligaste med FM är att köpa och sälja spelare, hitta rätt spelare och lära sig var de funkar, inte att sitta och pilla med olika taktiker i hundra år. Näe, leta spelare i hundra år är mer min melodi!
 
Så ja, vi får se hur natten artar sig :)
 
Och morgondagen har jag överhuvudtaget ingen koll på vad jag ska företa mig. Qué Será, Será! Som alltid!
 
Jo! Nu kom jag på en sak jag ska göra! Ta mig en sherry-lagrad whisky! OH YES! Life is good sometimes!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback