Som..?

Radionojan var lika obefogad som jag trodde. Tvärtemot vad jag drömde så flöt denna sändning på bäst hittills, om man räknar med uppstartande o.s.v.

Nu är det halvtidspaus i mötet Elfsborg - IFK (1-0) och fram tills det börjar tänkte jag fylla i lite lista för att fördriva tiden. Senare ikväll blir det plugg..

..fast nu började matchen. Det märker inte ni som läser av, men jag får fylla i listan då och då istället :P


Senaste
Låt du hörde: Don't Stop Believin' - Journey.
Film du såg: Stinsen Brinner.
Mat du åt: Rester från tacoskäkandet igår, vilket innebär köttfärs och massa grönsaker.
Kram: Henke när vi sa adjö idag.
Puss: Kindpuss var la från mamma för några veckor sen, puss på munnen var säkert nåt år sen från två i klassen.
Känslan: Avslappnad, harmonisk och lagom mätt.
Bråk: Är inte involverad i så mycket bråk, tycker helst folk ska vara vänner. Var väl för någon vecka sedan över ett spel typ.
Resa: Kortare resa var hemåt och runt kring västkusten (Kungälv/Götet/Olofsbo/Uddevalla), men längre var till London i höstas.
Glädje: Att sportradiosändandet, program nummer fyra, gick bra.
Längtan: Sommaren och allt vad den innebär, EM.
Dröm: Att dagens radiosädning gick åt helvete.
Personen du träffade: Peter.
Person du pratade i telefon med: Pappa.
Personen du fick sms av: Henke.
Gången du var utomhus: Vandrandet hemåt från radion för lite mer än en timme sedan.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Senast jag var hemma för några veckor sedan.

Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: Småstad helst. Sen är det ju skillnad på storstad och storstad om man ska vara sån.
Hamburgare eller pizza: Generellt blir det väl oftast pizza.
Kött eller fisk: Kött, kött och åter kött.
Hund eller katt: Katt, det självständiga djuret.

Aftonbladet eller Expressen: Helst ingen, men man hamnar likförbannat på Sportbladets hemsida då och då.
McDonalds eller MAX: MAX.
Vin eller Öl: En kall bärs slår vin alla dagar.
Charter- eller skidsemester: Charter.
Sverige eller Utlandet: Vill besöka fler länder innan jag kan riktigt uttala mig, men just nu får jag säga Sverige.
Sport eller nyheter: Sport.
Hockey eller fotboll: Fotboll.
Ljushåriga eller mörkhåriga tjejer: Spelar inte jättestor roll, men rent historisk har jag väl varit svagare för mörkhåriga.
Sommar eller vinter: Sommar, alla dagar i veckan.

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- Mjölk
- Smör
- Kalles Randiga
- Ketchup
- Räkost

Fyra saker du inte kan vara utan
- Familj och vänner
- Mjölk
- Kött
- Fritid

Tre saker du inte kan äta? (Kan och kan, är ju inte allergisk direkt)
- Ananas
- Pepparrot
- Janssons Frestelse

Två saker som gör dig glad
- Familj och vänner
- Musik

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Läser Offside på toa


Jao, matchen är slut och den slutade med orättvisa 1-0 till Elfsborg. Typ 2-2 hade varit mer rättvist.




Lite random humor på det, oh ja :)


Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback