Uppskjutandets ädla konst

Efter en dag där jag som vanligt skjutit på pluggandet så mycket det går, trots att jag plötsligt insåg att jag har en dag mindre på mig med hemtentan än vad jag trodde var fallet från början, så sitter jag nu med en liten kort paus.
Jag har nämligen lyckats komma igång äntligen.

Hemtentan ska vara 5-7 sidor. Just nu har jag bara genom att överskådligt i mitt oskrivna dokument klistra in resultat och sammanfattning från den pdf jag ska hämta information ifrån kommit upp i sju sidor. Kan jag inte omarbeta det till minst fem sidor egen text så är jag sämre än Norges senaste Eurovisionplacering.

Nåja, ska inte fastna här också för länge. Imorrn kväll är det träningslandskamp, sen hem och skriva klart detta och därefter är det i princip sommarlov. HEJA!


Snart är man nere vid havet och sanden!


Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback