Maggio vs. Borr

Nyss hemkommen från stan där det pluggats med Linnéa på kåren. Solen skiner jävligt skön!

Tänkte sätta mig inomhus nu dock och skriva klart den fotbollsuppgift jag påbörjade inatt. Dessvärre är det ju borrande i detta hus och nu har det även nått vår balkong så det är så högt oväsen det kan bli. Något plugg i denna lägenhet kan det därför inte bli tu tal om. Inväntar därför Peters hemkomst så jag kan placera mig hemma hos honom.

Spelar nu Maggio på extrem volym för att kunna uthärda borrandet någorlunda. Skulle säga att det är ganska oavgjort mellan Maggio vs. borrandet. Borrandet hörs, men det dränks tillräckligt i mmusiken för att jag inte ska störa sönder mig.

Igår shoppades med Peter och Sinander på Lager 157 utanför stan följt av grillande och fm några timmar. Efter det stack Sinander hem och jag och Peter pluggade ett tag, sen sov jag över i soffan. En morgon till förstörd av borrande hade jag inte pallat helt enkelt.

Så, därför inväntar jag alltså som sagt nu Peter igen (spelat tennis med Sinander) så man kan sitta där fram tills det är tacokryssningsdags framåt kvällen.

Ska sticka ut om en stund i solen istället för att sitta här, måste bara ladda mp3:n först..


...eller nahe, där ringde Peter, han är hos Sinander och kommer inte hem än på några timmar.. GAH! Nåväl, det sänker inte en Björkman! Det finns fler alternativ, jodå, jajamensan, DJAAAH!

Snart ska här flys.. nyss fick jag fly ut på husets framsida balkong för att ens höra vad Peter sa. Så mycket låter det, vart man än är i huset, även trappuppgången.

Peace

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback