Lättnaden sprider sig i kroppen

Strax hoppa in i duschen och sen ta mig upp till högskolan för att lämna tillbaka sex böcker. Lite lagom drygt.

Tentan blev klar strax efter fem imorse. Känns jefligt gött att slippa ha den hängandes över sig nu. Blev rätt bra tycker jag.

Kvar nu är:
- Kort krönika till insajd
- Föra in några sista uppgifter till projektet
- Examinationsuppgift 4 i sportkonsumtionskursen

Den andra punkten ska jag göra idag, den första antingen idag eller under helgen, och den sista hemma under veckan som kommer.

Lite skillnad jämfört med vad jag hade att göra för några veckor sedan. Förutom sista punkten nu så är det bara småplock liksom som knappt räknas.

---

Senare över till Peter och hänga lite, spela lite fm, fira med en cigarr och så. Sen packa inatt och åka hem mellan klockan 06.50-13.02 imorrn.
Åker med TÅGAB, som förvisso är en filial under SJ, men tycks köras med lite mer retro tåg. Plus att detta är en relativt nyöppnad sträcka jag ska åka som innebär direkttåg utan byten, wunderbar!

Nu dusch, sen äta och ett avsnitt Fawlty Towers. Cheers!



Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback