För helvete

Väckas bums efter klockan åtta av nya härliga svinhöga borrljud från balkongerna i Sveriges mest lyhörda lägenheter..

DÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!

Gårdagens svinstörande klankande på järnstänger framstår som rena lyxen i jämförelse.

Känns som jag är med i någon tecknad Kalle Anka-serie, typ denna.

Borde vara olagligt att föra såhär mycket jävla oväsen innan tolv på dagen. Vafan i dagens samhälle är det väl inte alls någon självklarhet att varenda sate går upp klockan sex och redan har lämnat lägenheten vid åtta.

Och, återigen, varför börjar de först nu när det börjar bli gött väder ute med alla jävla "renoveringar"? Varför har det inte gått bra under den dystra regnperioden istället? Gööööh...

Förrästen, även om jag skulle gått upp klockan åtta och kanske tänkt jobba lite här hemma så skulle det fan vara omöjligt att koncentrera sig på något annat än det jävla borrandet som skakar hela lägenheten..


Skruvar upp musiken i hörlurarna nästintill till max och hör ändå borrskiten. Jag kan vrida på ännu mer men jag vill helst inte bli mer döv än nödvändigt...
Jag kan ju inte lyssna på någon form av lugna låtar heller då de dränker borrandet för lite för att det ska vara värt..

Således får jag väl försöka somna om med en massa hög brötog/halvbrötig musik spelandes i öronen. Det är inte direkt optimalt, men bättre än inget..

..fast snart drar säkert kopparskurkarna igång The Gräsklipper from Hell också så jag dör ännu mer..



Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback