Sunny

Strålande dag och varmt i solen, göttans!

Funderade på att avnjuta den första av de tre cigarrerna men insåg sen att jag var ganska sliten efter fyra timmars sömn och seminarie. Det är bättre om jag tar det en dag då jag fått sova så jag kan njuta till fullo utan att vara seg. Så tänkte jag i alla fall.

I övrigt inte mycket som hänt under dagen. Kollade fotboll hos Peter ett tag.

---

Kentskivan är bokad sedan ett par dagar och samtidigt som jag bokade den så beställde jag även två filmer. Filmerna kom idag, en av förra årets bästa filmer Drive samt en av de få med Tuva Novotny som inte har sett än, Kommer du med mig då?. Jag har försökt hitta Tuva-filmen på nätet ett antal gånger för att plocka hem så att säga, men inte lyckats, så nu tänkte jag att vafan den är billig, jag köper den så jag får se den någon gång. I rollistan förutom Tuva finns även Shanti Rooney.


Nu se vidare på Sopranos (som vanligt typ, börjar känna att jag upprepar detta, men lugna er, snart är serien färdigsedd) och sedan blir det Tuva.


Tjoflöjt!



Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback