Samedi

Timmarna ångar på och snart blir det nyskapade drinkar. Fram tills dess ska jag handla juicen som jag aldrig handlade igår, lyssna på musik och göra mig i ordning.

För intresserade av mitt serieavancerande kan jag förtälja att jag precis sett klart säsong fem av Sopranos och alltså härnäst ska börja på sjätte och sista säsongen.
Kommer inte ihåg om jag nämnt här hur min serietittarplan ser ut efter detta, men den lyder som följer:

- Twin Peaks (Har tänkt se en massa gånger men alltid glömt av, nu är det dags)
- The Office, brittiska (Hör idel blandade åsikter, men att Ricky Gervais är med är det som gör att jag vill se den)
- Oz (Har sett den förr från och med säsong tre, men nu är det dags att se om den då det är en av de bästa jag sett)
- The Wire (Erik har hyllat denna mycket och det är inte mer än rätt att jag tar tag i den till slut)

Eftersom Oz är på sex säsonger och The Wire på fem så kommer detta ta ett tag att komma igenom. Twin PEaks och The Office är bara på två respektive tre.

Nåväl, hej så länge!


För bra för TV-tävlingar


Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback