Sweet, sweet plugg

Går det framåt med min tyska fotbollshistorik? Jadå. Går det fort framåt? Nädå.

Disciplinen är smått i botten efter all ledighet man haft. Inte bra. Men jag jobbar mig in i det, sakta men säkert. Började igår, tog ytterst lite, fortsatte idag, tog lite till, imorrn är det kniven på strupen (mja, inte riktigt, men jag låtsas det för att det ska passa min planering) och då kommer det gå mycket bättre.

När jag ser tillbaka på arbeten jag gjort så är de bästa jag presterat de som kommit till under press. Med för mycket tid och arbetande lite här och var blir det inte alls lika bra.


På tal om annat såg jag "Aladdin" inatt för första gången på säkert över tio år. Den var mycket bättre än jag mindes, mycket beroende på att man är förstående av andens typ av skämt idag än när man var yngre. Han gör fan 3/4 av filmen sevärd, skrattade en hel del.
Ska se om "Jafars Återkomst" strax. Den minns jag inte mer av än att jag tror  jag tyckte att den var mindre bra, men skitsamma, kan vara kul att återse ändå.

Natten lär gå åt till fm och imorrn blir det som sagt arbetande på allvar.



Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback