Fast fertig

Trots att har andra världskriget och framåt kvar att gå igenom så känns det som att man nästan är klar. Jag pratar såklart om min Tysk-kontra-Svensk-fotboll-uppgift. Det känns liksom som att det mesta är med redan. När jag nämnt lite om hur det var under andra världskriget så känns det som att det kommer bli lite generellt om spelmodell som kommer skrivas och sen är det klart..

..och då börjar imorrn tittandet på uppgift numero fyra som ska vara klar om tre dagar.


---


Jag har inte tid till så mycket djupare tankar nuförtiden. Det låter skumt med tanke på all ledig tid man har, men när man är här nu så tar man tillvara på all tid att hitta på saker med brorsan, Henke och resten av familjen. Och när jag väl ska ha lite egentid så blir det att jag fördriver denmed fm eller film istället. Tid för tankar.. ja, de kommer ungefär fem minuter innan man ska somna och sen är det färdigt. Skumt, men så är det nu, fast det kanske är bra. Jag har tänkt så mycket under alla år att hjärnan ibland känts som att den ska koka över så en period av rätt avslappnad hjärna på det sättet kan nog bara vara nyttigt. Detta lilla stycke jag skriver just nu blir liksom dagens fem minuter. Nu kommer jag inte tänka något innan jag somnar, det blir bara lite korsordslösande istället.

Fast nu.. ska jag nog kolla ett avsnitt av något innan jag tar tag i det sista av uppgiften. Tjing!

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback