En olycka kommer gärna i sällskap med andra

Min fantastiska vecka fortsätter! Efter tvättandet under förmiddan gick jag och la mig en stund. När jag vaknade hade adaptern till en av grejerna tillhörande nätverket dött och luktade bränt. Tjohi tjohej. Och vad var klockan? Jo, tio i fyra. Det vill säga både Kopparstaden och värden stängde snart, vid fyra.

Fungerade numret till värden? Näe, såklart inte "ingen abonnent", mm, säkert. Fick ringa pappa och fråga efter numret till Kopparstaden. Vad sa nötterna på Kopparstaden? "Kontakta din leverantör". Mmm, eller hur. Sa lite småirriterad att jag haft samma problem året innan och att värden då bara gav mig en ny adapter bums så fungerade det hela. "Jaha, jag kan koppla dig vidare till värden men han har nog slutat nu". Ja tack, frågade om jag inte kunde få hans nummer bara så jag hade det för framtiden? Nähe då, det fick de inte lämna ut..
Aja, blev vidarekopplad till en telefonsvarare typ. Heja. Får ringa imorrn med andra ord till Kopparstaden igen och tjata. Väs. Om inte adaptern lagar sig magiskt under natten då..

Nu sitter jag hemma hos Peter med honom och Fredrik. Här finns nät och Champions League.

Kommentarer
Postat av: Paps

Jaa du, då är det kanske bäst att börja liiiite tidigare än 15.50 ;).

2012-02-15 @ 22:08:53

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback