The Exterminator

Alla garderobens kläder, lakan, skor och handdukar förvisade till balkongen. Ser ut som jag har loppis.

Garderob dammsugd och sanerad med allrengöring.

Platsen där förmodligen allt uppstått, tvättkorgen (som stått fylld med smutsiga kläder över julledigheten, något som skurkbaggarna gillar, note to self i framtiden) är även den på balkongen. Platsen där den stod är rikligt sprayad och platsen där de kan ha tagit sig in, under badkaret, är en smärre pool av inte mindre än TVÅ olika rengöringsmedel.

Död, jag förespråkar ond bråd baggeDÖÖD.

Jag strök påslakanet så jag i alla fall har något att sova i. Själva täcket slängde jag också ut på balkongen ifall det hann sprida sig nåt skit den stund påslakanet hann sitta på.
Självklart var också lägenhetens strykbräda trasig så man måste lägga den på soffbordet som är mäkta lågt. Detta gör att jag nu har hyfsat ont i ryggen och inte orkar stryka lakanet som alltså även det hamnat på balkongen.
Blir tunt överdrag runt Richard kommande dagarna. Ett futtigt påslakan.

Tycker någon snäll tjej kan ta sitt ansvar och komma och värma mig.


Lagom morgonstämning..


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har frågestund på min blogg, titta in och ställ en fråga? :)

2012-02-09 @ 09:11:53
URL: http://iidaas.myshowroom.se
Postat av: Carl-Filip

Usch. Först städa å ha sig, laga strykbrädan och sedan få så ont i ryggen att man inte kan använda den. =)

2012-02-09 @ 12:08:01
URL: http://echoesofmythohgts.blogspot.com
Postat av: ANNE

BLÄK, jag måste med städa när jag kommer hem från jobbet. Jäkla skit

2012-02-09 @ 12:55:46
URL: http://favs.se/mode
Postat av: Neeeoo

Är det inte ett märkligt fenomen det här att kvinnor alltid måste "argumentera" med/mot män, när vi påtalar att vi tex inte vill bli utsatta för och påtvingade mäns sexualitet/fantasier/tafsande?



Kvinnor gillar inte att bli tafsade på och få sina utseenden bedömda av främmande och kända män på arbetsplatser, bussar, affärer, parker och torg. Tänk att vi måste sitta och tjafsa med män om sådana självklara saker? Det är ju bara för män att lyssna på vad kvinnor säger och acceptera fakta.



Punkt.



Den kroppsliga integriteten gäller även för killar, INGEN oavsett man eller kvinna skall tafsa eller ta sig friheter att ta på en kille heller. Kroppslig integritet och personlig sfär gäller såväll kvinnor som män.

2012-02-11 @ 15:30:41

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback