Grannar

Sitter vid stationära datorn för en gångs skull igen. Har typ bara placerat mig på sängen med laptopen sedan jag skaffade den. Det är liksom lite bekvämare, plus att den är en aning snabbare, har mindre skit installerat och inte har en del buggar som denna dator har.
Anledningen till att denna kom igång idag var att ha två datorer tillgängliga vid projektarbetsmötet med Linnéa och Lamptey. Rotationssystem.

---

Fick klart för mig igår att kursboken jag beställt till hälsopsykologin plötsligt inte inkommer i lager förrän typ 21 februari, lägg därtill att det kommer ta säkert en vecka innan den kommer hit och jag har lite problem. Första deltentan är 24:e februari. Göh. Har bara lite sammanfattningar av kapitlen att läsa på distanskursens hemsida och kommer därmed skrapa ihop några ynka lätta poäng för att därefter misslyckas grovt, yeey!
Fullt fokus på omtentan helt enkelt.

---

Att jag fortfarande sitter vid stationära är för att stereon är kopplad och installerad via USB till denna dator och jag således får bästa ljud här med min musik.

Fråga: Efter att jag smådansat runt i rummet, lekt rockstjärna och skrålat för full hals i min röda hawaiiskjorta en stund ser jag genom fönstret att personerna i lägenheten i huset mittemot sätter upp ett A4-ark på vardera fönster och står där en stund. Varför detta?

Alternativ 1: De håller en form av presentation för övriga personer i köket och använder fönstren som en sorts retro powerpoint.

Alternativ 2: De är trötta på att se vintern utanför och har tagit första steget i att helt blockera sikten ut.

Alternativ 3: De ritar av trädet mittemellan husen.

Alternativ 4: Det är skyltar med poäng som de höll upp för att hylla min rockstjärneinsats.

Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Carl-Filip

Hahaha. Alternativ 4 såklart! =)

2012-02-09 @ 12:14:30
URL: http://echoesofmythoughts.blogspot.com

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback