Lyfting skrot for once

Verkar luta åt att jag kommer göra något fruktansvärt ovanligt om en stund. Träna.
 
Min bror är betydligt mer träningsintresserad än jag själv (nåja, han lyfter vikter då och då = betydligt mer intresserad än mig i nuläget) och ska nyttja ett gym på mammas jobb idag.
På en punkt är vi rörande överens, ett allmänt gym är inte ens i närheten intressant där man måste stå och svettas med massa andra träningsgalningar av varierande nivå. Ska vi vara på gym så ska det vara prestigelöst och avslappnat, helst där ingen annan är närvarande. Jag blir inte ett dugg peppad av att se andra träna, snarare tvärtom. Ska jag träna så ska det vara full fokus på mig själv och min egen kropp, inget som kan störa runtom.
 
Allmänna gym brukar innehålla ett antal människor = inte intressant att ens reflektera över.
Jobbgymmet brukar innehålla 0% övriga människor = det finns en liten, liten chans att man överväger närvaro.
 
Nu kom Linus in och började tjata på mig. Jag kommer visst med. Så kan det gå!
 
Hej träningslokal! Long time, almost never see!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback