Någon form av utgång

Det ska det bli, oh ja! Tagget från igår kväll sitter kvar.
 
Pysslar med mat nu, sen ska man ta sig en sväng till systemet så småningom. Det suger i öltarmen som det brukar heta här.
 
Verkar inte få med mig någon av grabbsen, men det blir bra ändå. Det enda som oroar är det gråa molnen utanför.
 
Dagens tips: Fortsätt inte lyfta din cykel under sadeln med bara en hand om det gör sketont. Släpp den och ta nytt grepp istället. Gärna med båda händerna. Envisas du kan din hand kännas förstörd efteråt för att du råkat krossa något lite för mycket.
Varför jag lyfte cykeln med en hand? För att den var låst och jag inte kunde leda den och jag höll datorväskan i andra handen. Att jag skulle flytta den alls berodde på att asen som lagt ny asfalt utanför och vid cykelstället slängt alla cyklar på gräsmattan utan att flytta tillbaka dem. Stryk borde de ha, minst. Eller i alla fall en arg lapp på kudden när de kommer hem..
 
Maten nästan klar så försvinner härifrån nu. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback