Lite andrum igen

Mordseminarieuppgiften över, men det kostade energi. Skulle inte dragit till Fredrik och spelat fm igår. Man satt bara och tänkte på morduppgiften, att man skulle göra den när man kom hem.
 

Hemma gjorde jag nästan halva uppgiften sen pallade jag inte mer. Gick och la mig vid fem, halvsov till och från oroligt, gick upp kort och pissade i zombie-mode vid åtta och slutgiltigt när klockan ringde vid 10. Därefter gjorde jag klart uppgiften.
 
Sure, det är inte den värsta uppgiften man har gjort, men det finns mjukare sätt att starta en kurs. Man borde fått mer tid när den tar såpass mycket energi och den borde dessutom lagts i slutet av kursen snarare än i början.
Vet inte om vi lärde oss så mycket mer av seminariet heller än att man kan bedöma på ganska olika sätt..
 
För övrigt verkar inte bra språkbruk vara något viktigt längre. Du kan skriva som en kratta bara du utfört uppsatsen i övrigt bra typ, är väl det jag tog med mig mest från seminariet. Kul.
 
---
 
Lär väl bli fm ett bra tag nu. Är redigt seg, men kanske piggnar till senare. We'll see.
Fm-tagget är inte vad det har varit.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback