Ett frö som vägrar dö

Mot Götet om ett par timmar och hälsa på mormor sista gången på ett tag, jag åker ju upp till Falun snart. På lördag närmare bestämt.

Sen blir det The Dark Knight Rises på bio. Svindyr bio. Ingen 3D eller nå't, bara dyrt. 125 spänn. Vafan, när blev bio så jävla dyrt? Sjukt. En hundralapp är rimligt, 110 kan man gå med på, men 125? Då har det börjat gå över gränsen. Plus bokningsavgift så för mig och Henke blir det 130 spänn var. Filmen får fanemig vara bra.
 

Har på tal om film nött en hel del svenskt på senare tid. Mycket för att jag generellt gillar svensk film, men också för att jag inte direkt har koll på vilka utländska bra filmer som finns att se. Såg ju Hunger Games och Bridge to Terabithia i förra veckan så det var ju alltid nå't, men det känns på något sätt inte lika enkelt att ha koll på vad man kan se nuförtiden. Vet inte varför det blivit så, men.. man får väl fråga folk lite mer om tips helt enkelt.
 
Kelen är också färdigkorrad och inlämnad nu i sin slutversion. Känns väldigt skönt att kunna släppa det nu. Det hängde änna över en lite tungt ett tag. Sen vet jag hur framtiden ser ut nu också så det känns också bra.
 
Imorrn ska jag la packa.. eller nä, det ska jag inte, allt är ju redan packat sedan vi åkte från Olofsbo, höhö så lätt det blev! Jao då.. får jag väl slösa bort den dagen på något annat bra sätt.
 
Time to brusha teeth. Huj!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback