All I have to do is dream

11, 14, 11, 13. Där har ni besökssiffrorna de senaste fyra dagarna för denna eminenta blogg.
Visst, det är inga makalösa siffror över huvud taget jämfört med en helt vanlig, menlös modeblogg, men för mig är det fabulöst! Tror inte jag haft så "många" så tätt tidigare.
 
Korrläst under eftermiddagen och sedan kollat på den fantastiska handbollsmatchen mot Ungern! Äntligen är vi tillbaka där vi hör hemma efter i princip ett decenniums misär och kommer ta minst ett silver, underbart!
Käkade sedan grillat och umgicks med släkten.
 
Efter att faster, kusin, kusins man och kusinbarn sedan gått hem så försökte jag och Linus förgäves att få igång nätverksspel på gamla hederliga Age of Empires II. Själva spelet fungerade fint, men så fort det vankas nätverk på något man inte installerat och kört på ett tag så jävlar tar det tid att få det att flyta problemfritt..
Alltid samma sak varje gång, alltid något krångel. Man är rätt van.
Till slut gav vi fan i skiten och gjorde varsin gubbe på Sims III istället.
 
Nu ska jag korrläsa det sista sen blir det sova, gärna med lika trevliga (fast totalt orealistiska) drömmar som den jag hade i morse.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback