Vänskapligt

Sitter och väntar på gamle barndomsvännen Johan.

Idag har jag redan hunnit skriva en kortare diskussionsuppgift till en av sportkurserna i Malmö samt fått svar från Lorensbergsteatern.

Jag bestämde inatt att jag fick avböja fredagens vinst och skrev mycket ärligt, tydligt och beklagande om varför jag inte kunde komma och att jag hade velat jättegärna etcetera.
Svaret jag fick från teaterchefen var mycket förstående och vänligt och kanske, kanske kan jag få en kortare rundtur när jag besöker föreställningen vi ska på med familjen och Henke i november.
Även om det inte skulle finnas tid för det när det väl blir dags så är jag jättenöjd med att bemötandet var såpass bra.

Ärlighet och trevlighet varar längst får bli dagens ordspråk!


 


Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback