Tåg-noja och ryck-router

Sov lagom kasst inatt. Förutom att jag inte la mig när jag tänkt mig och bara skulle få beräknad fem timmar så vaknade jag även när jag inte skulle. Tiden jag egentligen skulle vakna var 09.30
Första gången vaknade jag 07.30. somnade om och drömde att jag skulle missa tåget. Kul. Pappa skulle köra mig, men självklart ha en massa ärenden på vägen, främst ett mötte i Kungälvs högsta hus bestående av 80% glas ungefär (som inte finns egentligen såklart). Vi åkte upp med en hiss med glasgolv och mötet var självklart på översta våningen. även där var golvet av glas och det var så högt upp att man inte såg marken nedanför, bara dimma. Mötet kom givetvis inte igång förrän kvart över elva (tåget gick tolv) och stressen kröp sig på.
Vid halv tolv ska vi äntligen lämna, men pappa måste göra ett ärende till först..

Vaknade sen 8.30 och låg och halvsov och grymtade en timme tills jag skulle upp. Göh. Bra sömn AB.

Tågresan var trevlig! Snackade med Peter majoriteten av resan, första tåget, och sen kollade Twin Peaks på sista tåget.

Köpte med mig massa käk från Max på vägen hem från tåget och svullade i mig när jag kom innanför dörrn samtidig tosm jag insåg att nätet åter pajat. Fast denna gång är det routern som är dampig och inte själva nätet. Bah vad trött man blir.

Sitter och kör med sladd nu direkt ur väggen och Joel har därmed inget nät. Jag kommer vara borta stora delar av dagen imorrn så antingen får vi köpa router då eller så får vi turas om att ha.. jag yrkar på router. Det står 11 års garanti på förpackningen. Ja tack. Bums. Men det är väl om man skickar till företaget och det tar 28 år att få tillbaka. Vi lär väl köpa nytt bums istället. Göh.


Resten av kväll/natt gäller fm med Erik och imorrn vankas O'Learys med grabbsen.


Bara för att den är skön och somrig


Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback