Towards zombie-mode

Mötet gick snabbt och lätt, sen pluggade vi på trevligt och bra ett tag hemma hos Linnéa.
Kom hem för någon timme sedan och är fortfarande inte så megatrött som jag brukar vara i sådana här situationer vilket är mycket märkligt.
Har haft några smådippar under dygnet men inte så farligt alls, mer dippar i form av "nu har vi jobbat och är lite sega" och sen har energin kommit tillbaka.

Ska nog lägga mig ner en stund snart och sen upp igen strax innan åtta nånstans och sticka till Fredrik och kolla  Chelski mot Barca.

Antingen somnar jag en stund eller så ligger jag och vilar. I vilket fall blir det en drös kaffe när jag stiger upp igen. Ledig imorrn så då kan man sova ut ordentligt igen.

Märkligast i allt detta är nog ändå det städryck jag fick nyss när jag var på toa. Tyckte det var dags att göra lite rent när man ändå slösade energi med råge och tog fram en flaska allrent och dödade allt i smutsväg jag såg på några minuter gällande såväl handfat som toalett. Win!


Höres så småningom. Heja Barca!

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback