London calling

Om lite mer än en timme sitter jag på väg till Västerås (om jag fattat saken rätt) där det ska sovas över till imorrn. Då sticker vi (jag, Fredrik, Peter och tre till) över till England och London. Det blir mitt andra Londonbesök, det första var ju redan -05 med Fokusklassen. Good times!

West Ham-Portsmouth står på schemat på lördagen och sedan på söndagen Fulham-Blackburn. Nice!

Packar lite halvt just nu. Är ju inte direkt mycket man behöver ha med sig. Underkläder, t-shirts, tandborste.. typ så. Jag reser lätt.

Tar ett avsnitt "En fyra för tre" som avkoppling tror jag, sen packar jag det sista.

Hörs på måndag igen!



Kommentarer
Postat av: Roon Don L. Lee

Var du tvungen att sno rubriken "london calling" från mig?! ^^ Hoppas det blir nice trip iaf! :)

2011-09-09 @ 23:23:14
URL: http://echoesofmythoughts.blogspot.com

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback