All i ask for is one fuckin' hour

Senaste inlägget för sex dagar sedan. Yey. Warum? Skulle ju kunna vara för att jag inte vill skriva, men så är det ej.

Sedan i torsdags eftermiddag har Richard inget nät. Jävla..

Igår ringde vi och klagade, men, men men men men.. får man tillbaka sitt nät? Nähe!

Sitter hos Fredrik nu och snyltar nät. Vi ska jobba med en tidigare (felaktigt, för att lärare i sedvanlig ordning inte kan läsa ordentligt) underkänd seminarieuppgift, men jag behöver även hämta fakta till fotbollshistorikkursen där en uppgift måste vara klar till imorrn.

Dessutom fick jag veta att jag skulle ha skrivit en artikel, helst med kvinnofokus, till igår. Där ser man.

Ovanpå detta ska vi börja med nästa seminarieuppgift om en valfri idrottsklubbs ekonomi.


Jag är trött. Jag vill ha lov. Läsa fyra kurser samtidigt är inte optimalt. Aldrig mer.

Ingen energi, stress, sliten. Yey!



Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback