Väs. VÄS.

Är rent ut sagt förbannad. Jag vet så väl vilka lärare jag inte kommer dra jämnt med och vilka som kommer fungera bra. Man märker alltid på hur bra en lärare är på att förklara eller förstå något som man förklarar för dem hur de kommer fungera. Otydliga lärare eller lärare som inte kan läsa det tydligaste skrivna är det värsta jag vet.

Hittills under denna utbildning har vi haft två av ovanstående, en från varje sort. Sen finns det en tredje mindre bra sort också som är fullkomligt inkompetent som man också lyckats få, men denna kan åtminstone förklara uppgifter och läsa vad som menas till stora procent. Då stör det mig bra mycket mindre om läraren inte är så bra i övrigt.

Vad mitt plötsliga utbrott beror på? Det tar jag inte här. Hjälper inte. Nämna namn (förutom uppenbara kändisar man ogillar osv) är inte min grej heller. Arg med rimliga gränser.

Bah. Hög musik just nu. HÖG.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback