Lyckad kväll

Pigg och vaken!

Eller ja, hyfsat pigg i alla fall med tanke på nattens bravader.
Först grillande utanför mig följt av häng i lägenheten och till sist kåren.

Kåren? Ja, förutom att jag försökte betala med kort, trots att jag egentligen mycket väl vet att det inte går och jag hade cash på mig så var det faktiskt prima :) På hemvägen ramlade jag med cykeln en gång och försökte komma in i fel hus när jag kom till Norslund men förutom det så var kvällen bra! Faktiskt riktigt kul :)

Har hävt i mig en del chokladhavredryck nu på morgonen samt hämtat min cykel som stod parkerad olåst vid cykelstället till huset nedanför.. vissa saker kommer man starkt ihåg som tur är! :)

Hoppas ni andra också mår bra efter kvällen, huj!

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback