Utbrändheten har på allvar aldrig varit så nära

Borde inte sitta och blogga nu. Men någon form av tecken på att man har ett liv borde väl få sippra igenom.

Efter utsökta pizzan på Piccolo och pluggandet hos Stefan har jag haft ångest typ hela tiden över medieplansarbetet. Som vanligt innan jag kommer igång. Fast nu var det värre än vanligt. Låg i sängen och bara stirrade, lät musik strömma från högtalarna, orkeslös och nere.

Men nu, nu är jag igång. Fick plötsligt ryck och kände att det skulle börjas helt enkelt. As we write är jag uppe i en halv sida historik. Använder gamla C-uppsatsen och James Bond-temats musikaliska förändring som mall. Då vet jag att det kommer se proffsigt ut åtminstone.

Recept för att orka igenom dessa två dygn:

  1. Whisky
  2. Kaffe
  3. Några uns fotboll så man vet att man inte är en total zombie än
  4. Sluta blogga nu, genast..

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback