Organisation - Ordet man tröttnat på

Jajemensan, inatt ska tentan kväsas, KVÄSAS I TELL YOU!

Efter att ha vart på botten under första frågan jag tog mig an, fråga numero två, så kändes det sedan på ettan som att det var en skönt steg nedåt i svårighetsgrad. Jag visste vad som efterfrågades, det var tydligare. Fråga tre har jag knappt kollat på än så det blir en chock eller lättnad senare inatt.

Har halva ettan kvar som ska fixas om någon timme eller så. "Nåja, det går väl ganska fort!"

Nu måste jag dock ut i köket och trycka i mig lite mat innan den förgås alldeles och vandrar hädan likt min svältande mage om detta datorstirrande fortsätter.


Frågan som lyder: Kommer man att lyckas få in nedanstående smått meningslösa bok som referens?

Undertiteln säger allt, nu vet ni icke MKV:are hur kul jag har!

Kommentarer
Postat av: Anna

På 3:an tryckte jag in en, och den enda, Alvesson hänvisningen på hela tentan! :P

2011-03-31 @ 18:08:00

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback