"My parents are really nice people motherfucker!"

Dagen var tämligen slapp. På kvällen gjordes inte heller många knop då jag sparar mig till imorrn. Tillbringade tiden med Ungern-Holland (0-4) och TP med grabbarna grus i lugnt manér istället. Tror aldrig jag varit så kass på TP. Fick en usel liten tårtbit. Löjligt. Meneh... ja é.. ja é inte bitter!

Matchen var ett sömnpiller efter sisådär de första två målen.

Trevligt i vilket fall!

---

I morse raderade jag några till meddelanden. De blir allt färre, men det är inte direkt tätt mellan raderingstillfällena. Behöver tid. Det går segt. Det är inte så jävla lätt som man kan tro. Men det går framåt.

Vissa kommer dock ta evigheter att ta bort om inget oförutsett inträffar. De som pekar på att jag faktiskt är en bra kille med allt som krävs. Ingen osäker, bitter figur där målen har falnat.


Nog om det. Tider kommer och tider går. Nu ska jag sticka in i filmens värld. Imorrn blir det partaj!



Modern klassiker, o ja.


Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback