Music beautiful enough to die to

Efter lite hattande med två täta seminarier hade jag långlunch innan det var dags för möte med medieplansmedarbetarna. Med tanke på att jag tagit på mig att sammanställa allas delar kände jag mig lite som en projektledare/producent där jag satt och granskade vad som skrivits. Snart har jag i alla fall alla delar hos mig och arbetet med sammanställandet kan då börja.
Råångesten från igår har släppt och det känns nu bra mycket bättre. Detta fixar sig också, såklart.

..när jag kommer i säng är en annan historia. Det kommer att dröja länge, länge.

Innan kanske jag till och med kan unna mig en film för att bli lite mer avslappnad.

Heja curling friskt humör, stenen hamna' utanför!

---

Maggios "Jag Kommer" slutade spelas på repeat i huvudet så småningom. Just nu är det filmmusik som ständigt vevas om och om igen:


Det finns inte mycket bättre än musik. Hur har någon någonsin klarat sig utan det?


Kommentarer
Postat av: Carl-Filip

Håller med i överskriften gällande mycket av all musik som finns. Kan knappast sägas bättre än såhär?!:



"So I say

Thank you for the music, the songs I'm singing

Thanks for all the joy they're bringing

Who can live without it, I ask in all honesty

What would life be?

Without a song or a dance what are we?

So I say thank you for the music

For giving it to me"

2011-03-14 @ 16:58:45
URL: http://echoesofmythoughts.blogspot.com

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback