In med tentan i mål

Hann halvvägs på fråga två igår sen var jag mer eller mindre död. Fanns ingen ork kvar alls. Gjorde därför ett litet undantag i mina normala pluggrutiner och sköt upp andra halvan till idag. Försökte sen koppla av med "Rymdimperiet slår tillbaka" men det gick sisådär då jag rasade ihop efter halva filmen.

Denna tenta suger rätt hårt. Mest för att den är hyfsat otydlig och trots att kursen handlar om organisation så tycker jag att såväl kurslitteratur som utlärning varit ganska oorganiserad.
Nåja, har iaf en halv sida skriven som sagt och lyckats hitta referenser från två av böckerna, alltid något I guess.

Får väl ta och äta något snart och sen plöja klart tvåan. Är ju trots allt en ny fråga som ska behandlas inatt.. Blöurk.

---

Igår var det match. Ett Sverige som glimtade till bitvis för att långa stunder inte skapa någonting. 2-1 där reduceringen från Moldavien (!) kom sent och scenariot kändes väldigt typiskt svenskt.

Vi KAN spela bra, men väldigt ofta är det felpass och går för segt. Bort med så'nt illa kvickt.



Kommentarer
Postat av: helen

hahah har du aldrig hört puppilura? vad roligt.



haha vad säger du då, om du inte säger nått av dessa tre eller snippa? :D

2011-03-31 @ 12:18:30
URL: http://hellens.blogg.se/
Postat av: helen

"som nå'n seriefigur kusin med Pomperipossa typ" HAHAHA! får jag skriva detta i bloggen? (A)

2011-03-31 @ 17:04:32
URL: http://hellens.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback