Back from Mora

Till slut fick man en del att stå i! Efter en rätt intetsägande fredag och lördag så blev det allvar under denna soldränkta vasaloppsdag och man kände att man fyllde en viktig funktion. Så ska det va'! Inte alls omöjligt att vi återvänder nästa år.

Att gå upp klockan 06.45 ca två dagar i rad är dock inget som Richard uppskattar.. Men vad gör man inte för erfarenheten?

---

Skönt att vara hemma nu, även om det är en rätt hektisk vecka som väntar med flera seminarier och medieplansarbetet. Allt löser sig dock som vi vet. Att jag och Fredrik på sekunden hann med bussbytet i Falun vittnar om att det kommer bli en vecka där saker faller på plats en efter en.

Senare blir det att ta igen saker som "På Spåret" som missats. Melodifestivalen? Eh, nej. Det räckte med glimtarna jag såg igår. Den tävlingen är slut i mina ögon. Den har dödat sig själv för mig. Inte specifikt på grund av gårdagens avsnitt, mer överhuvudtaget. Mitt tålamod har helt enkelt runnit ut. Eurovision däremot är en helt annan sak, där blir det lite mer variation och saker att upptäcka från andra länder.

Nog om detta, vi hörs imorrn någon gång. Tjo!



Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback