Kingelf

Snart ut på stan och möta upp Henke. Asiatmatslunch och sen vetifan. Blir väl en vända på stan om inte vädret går åt fanders. Gött att bara vara fri och spontan :)

För övrigt undrar jag om fb slutat publicera min blogg? Har inte sett den komma fram på ett tag, vilket stör mig. Eller så är det någon ny ryckig inställning som gör att jag själv bara inte ser den men alla andra.

Kent-t-shirtsen kom hem igår också, mycket trevligt!

Nåväl, snart dags att stänga ner till tonerna av Rocky-temat.

Trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Carl-Filip

Jag har samma problem med att bloggen inte vill komma upp ibland. Riktigt störand. Får uppdatera den manuellt istället, men aningen mer tjatigt att göra så varje gång.

2011-06-15 @ 17:30:48
URL: http://echoesofmythoughts.blogspot.com

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback