Dagen av total frihet!

Hur fördrevs då denna dag?

Först stack jag in med Peter till stan där Falukalaset var i full gång och handlade öl på Systemet. Sen hem och vila lite innan lassa in ölen hos Johan och bege mig med honom, Peter, Fredrik, Stefan och Martin till minigolfbanan vid ån och för att ta oss en runda.

Efter Fredriks klaganden på minigolf i allmänhet, Martins uppgivenhet, Johans relativt jämna humör hur det än gick, Stefans segervisshet och Peters besök i alla vattenhinder som fanns så stod vi efter sista banan med mig själv som segrare.

På sista banan tabbade sig den så tidigare så stabile Stefan och gjorde så att herr Björkman som smugit i vassen hela tävlingen kunde segla upp som segrare med tre slags marginal.
Lyckad tävling helt enkelt! Kul att min tid som golfare för lääängesen tycks ha gett åtminstone några spår. Och att jag för en gångs skull får vinna något.

Efter golfen blev det Willy:s-besök och därefter grillning utanför lägenheterna där även bl.a. Maria anslöt.

20.00 började sändningen för Moldavien-Sverige, en match som vi vann komfortabelt med 4-1.

---

Nu inväntas Lamptey och Elias efter sitt Rockstad Falun-besök. Ska bli intressant att se vilket skick de är i..


Imorrn: Troligen bojsen beach, sol och umgänge med mer MVK-mates!



SOMMAR!



Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback