Summer nights

Vem fan gick in på min blogg typ 16 gånger igår?? Aaanyways...

Jag borde vara skittrött. Vem skulle inte vara det efter två glas rödvin och en halv flaska Korn (typ vodka)? Men.. mjaa.. jag vet inte.
Föräldrar somnade ju sedvanligt runt elva, arbetsmyra till broder runt halv elva och drickar-/Olofsbobuddy Erik däckade för någon timme sedan medan jag fortsatte köra hög musik i gäststugan. Nu poppas istället Spotify i lurarna.

Så.. hur var kvällen? Eller dagen?

Jovars, hämtade Eriks syster med barn vid stationen ca halv tre i ösregnet (Richard kör bil!!), sen tacos följt av fm och småsupande och vandrande med mer insikter om att tider har flytt.

Jag förstår inte riktigt. I onsdags var det x antal folk ute och vandrade, men ikväll typ... noll? På en fredag! Seriously..

Efter en sväng till campingen hamnade vi (jag och Erik) plötsligt på asfalten mitt i en t-korsning där vi låg och snackade/filosoferade en lång stund. Är inte det sommar så vet jag inte vad. Konstigt nog är det första gången jag legat på asfalten och slöat på det sättet. Jag får för mig att det hör mer till tonåren.. men jaa.. jag är väl någon form av late bloomer helt enkelt. Skit samma, så länge man trivs så fuck it när saker sker.

Lyssnar på Smiths nu:

En låt som aldrig är fel.

 

Aja, nu är det väl snart sovadags i vilket fall. Lite mer musik bara. Mys gött alla!


Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback