This sucks. Let's go to the mall!

Närmar mig slutfasen av fråga C. PITT vad tråkig den har varit för att uttrycka sig så diplomatiskt det går. B var åtminstone 2% intressant, men detta.. nähe ni. Det är inte svårt någonstans, bara fruktansvärt ogivande.

Att klockan inte slagit tre än och jag "bara" har en punkt kvar att gå igenom på C får ändå ses som något magiskt. Vid tolvslaget undrade jag om det skulle bli färdigt innan klockan 06 med tanke på tråkigheten..

Om ni undrar hur mitt pluggande ser ut så är det ungefär:
06-ca14: Sova
Ca14: Sega sig upp
14-ca23: Fm, film, duscha, slappa, äta, you name it, ha ångest
Ca23: Börja skriva, bli av med en del av ångesten, ta paus efter några inledande rader
Ca23.30-04: Omväxlande skriva lite, fm, kolla film eller H.i.m.y.m, stressa upp mig, bli klar
04-06: Slappna av inledningsvis, sen börja få småångest för att gå upp och börja skriva på nästa fråga

Väldigt förenklat, men cirkus så går det till. Halvstrukturerat, rastlöst och effektivt när det väl skrivs.

Nu blir det ett avsnitt H.i.m.y.m. till, sen gör jag klart skiten för idag.

[Här skulle det varit en youtubevideo med "Let's go to the mall" men tydligen funkar inte det]


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaajo.. det blir lite konstigt ibland. Sjukt svårt dilemma faktiskt.



Haha, jaa, det är många som inte håller med mig på den punkten :p no time for us var nog den första jag hörde av dem :)



Jag längtar :p det jag är nervös över är om vi kommer hitta någon lägenhet i tid... ser inte så ljust ut för tillfället.. :/



Haha, jasså? Men jo, det är ju jag ;D Hoho, tack :)! (antar jag, haha)

2011-01-20 @ 23:47:38
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jaajo.. det blir lite konstigt ibland. Sjukt svårt dilemma faktiskt.



Haha, jaa, det är många som inte håller med mig på den punkten :p no time for us var nog den första jag hörde av dem :)



Jag längtar :p det jag är nervös över är om vi kommer hitta någon lägenhet i tid... ser inte så ljust ut för tillfället.. :/



Haha, jasså? Men jo, det är ju jag ;D Hoho, tack :)! (antar jag, haha)

2011-01-20 @ 23:47:39
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

oups, postade visst två gånger. bra sofia (Y)



men btw.. du har vänt på ditt dygn lite väl mycket va?

2011-01-20 @ 23:48:27
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback