Snabb update

Efter det vita dygnet jag tog natten till igår och fortsatte med fram till ca halv fem inatt var man lite mör minst sagt. När seminariet (10.30-11.45 ca) och handlande på systemet var över igår fick jag en timmes sömn ungefär under eftermiddan, sen var det fm med Fredrik som gällde för hela slanten fram till säsongen i Portugal var färdigspelad.

För er som inte är särdeles fm-intresserade kan ett hopp göras ner till den raden som börjar med...

När vi startade ligan började säsongen bra. Jag tog ledningen med mitt Benfica medan Fredriks Porto letade efter den riktiga toppformnen. Mina framgångar blev dock allt mer slitsamma och avgöranden inom de sista tio minuterna var inte ovanligt. Till slut började de oavgjorda resultaten komma och spelet darrade allt mer. Plötsligt hade Fredrik gått om och såg ut att ha en ointaglig ledning. Men så hände något, jag bytte taktiska inställningar och rensade truppen och vips! Klättringen började. Tillslut stod jag som ligasegrare med en poäng mer än Fredrik och vann dessutom finalen i Portugisiska Cupen. En mycket lyckad säsong må jag säga!

...och för er som alltså inte ser ovanstående som något vettigt kan ni börja läsa här igen.

Snart ner på stan för china thai-mat *vattnas i munnen*. Var inte igår om man säger så! Bufféééé *ghaghahagha*

Planer för resten av dagen är sedan ovissa. Handboll blir det ju såklart, semifinal mot frankrike, men ananrs är det rätt öppet. Spana in mitt senaste Kelen-inlägg så länge vettja.


Ner på stan,
halva dan
Ni får ursäkta,
måste jäkta
Ni förstår,
klockan går
Så måste dra,
ha det bra!

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback