Morning has broken

Vaknade redan 8.50.. "Why?!", you all ask. Well.. för att jag var helt död runt tio-tiden igårkväll. Antar att allt släppte då. All aggression inför konfrontationen som gjordes, all sista energi som uppbådades för att skriva seminariepappret och delta i seminariet. Till slut slappnade kroppen av och lämnade in helt enkelt.
Gick ifrån datorn, la mig ovanpå täcket insvept i morgonrocken och tänkte bara vila en stund. En stund blev till två timmars halvsömn som inte hjälpte ett skvatt. Det var bara att stappla upp, stänga datorn och krypa ner i sängen på allvar för att slockna.

Så.. nu sitter man här. Halvt morgontrött eftersom kroppen som vanligt inte uppskattar denna tid på dygnet trots att man sovit ut.

Får väl se vad man gör för att fördriva tiden till klockan 12.30 ca då bussen mot skolan beger sig.


Ungefär som en Richard känner sig på morgonen


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej :D! Jamen! Jag har samma problem, haha. Det är jättetråkigt. Man ska berätta värsta grejen och så hinner man säga typ en mening innan de kläcker ur sig ett "jag vet." ... wuho, liksom



Föreläsning om lesbiska identiteter? Okej. Låter en gnutta knäppt, men okej. Och fekke är alltid skoj (Y). Jarrå! Har lyssnat på dem ett tag faktiskt.. :) Har fått några favoriter. Trodde aldrig att jag skulle gilla Håkan. Shitpomfritt.



Med mig är det awesome. Rullar på fint här nere i Stockholm. Skolan började nyss så det är väl lite skit, men vårterminens schema är asnajs. Väldans få lektioner :) Det var längtan efter det schemat som fick mig att stå ut de sista veckorna i höstas ;p

2011-01-12 @ 19:33:16
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback