Handboll it is! Fotbollen var bara en gäspning

Nahe, tänkte bloggat mitt veckovisa inlägg på Kelen, men tydligen är tidningen nere av någon anledning och man skickas vidare till kårsidan. Mysko :/

Nåväl, då kan jag väl bara här lite snabbt uttrycka min glädje över Sveriges mycket sköna seger över såväl Polen häromdagen som Serbien idag.
Serbienmatchen.. alltså, Kim Ekdahl Du Rietz säger jag bara, snacka om slutgiltigt genombrott! Och Sjöstrands räddningar! Och Carléns bomber! Och Jernemyrs och Karlssons stenhårda slit i försvaret! Vad säger man? Hatten av helt enkelt!

---

Snart vankas (om nätverket fungerar som det ska) lite fm, och senare lär det bli en omtitt på Inception (var ju ett tag sedan nu) och lite annat smått och gott.

På tal om gott.. jag är huuungriiig. Kan inte Gandhis ha sin vagn alldeles utanför dörrn här? Fan vad gott det var inatt.. fyllekäk är så obeskrivligt mycket bättre än nästan all annan mat. Det bara är så.




Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback