Dysterhet och muntra toner

Isch, vägen som går hem till mig :S

 

---

 

Stannar förmodligen hemma ikväll och kopplar av lite inför morgondagens utspark. Sen är det bara en vecka kvar till man kommer hem till familjen! Ska bli gött :)

 

Handlade förut och blev onödigt glad över att jag hittade ett paket nötköttsbiffar för halva priset. Veckans kap helt enkelt. Förvisso går de ut imorrn, men är ju bara att vara vuxen och steka på dem för infrysning och senare bruk. Fast några av dem går åt ikväll.

 

Inatt SKA jag göra minst en uppgift till nästa vecka. Började faktiskt läsa igår, jodå, så långt är jag allt med. Måste bara väcka min forna disciplin på allvar.

 

 

Varför denna låt? Ptjaa.. varför inte? ^^


Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback