Sömnsliten

I fredags var vi ute sista gången för detta läsår i Falun. Vi började så smått med några öl och glüwein hemma hos Peter och tog oss sen till Bishops där vi tog några öl till och frossade i den redan legendariska Gormbrickan.
Hemma vid tvåtiden tror jag och somnade runt tre.

Igår gick jag upp vid nio, mådde halvslitet och tvingade i mig en banan till frukost. Packade det sista och tog mig sen till tåget. Tågresan innehöll två byten och inte en endaste försening (bravo SJ, ni ska ha beröm när det går bra också) och väl framme i götet tog jag buss till Kungälv och hämtades där av broder med bil.
Hemma-hemma kollade vi lite gamla klassiska tecknade Långbenkortfilmer och spelade fm till halv två nånstans på natten.
Nu kunde man äntligen få sova ut tänkte jag. Fel.

Nattens drömmar bestod av att jag partade. Jag drack inte överdrivet mycket men kunde ändå knappt styra vad jag gjorde på den skumma festen där man kände igen vissa och inte andra.
Resultat av detta när jag vaknade idag? Fysiskt är jag säkert utvilad, men psykiskt kände man sig som man aldrig gått och lagt sig ungefär. Asjobbigt.

Nåväl, det har artat sig nu på eftermiddan i alla fall och snart är det julbord med familjen som gäller!

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback