Kluff, barg, simp, glåp, mursk, tvigg

Vaknar av någon idiotjävel till granne spelar svinhög äcklig RIX FM-musik. Var först bergsäker på att det var Joel eftersom det var så tydligt, men när jag öppnade min dörr till resten av lägenheten så nähe, kom ovanifrån eller underifrån. Han dock inte utröna exakt varifrån eftersom självklart, nu när jag äntligen stigit upp, så slutade musiken. Gaaah.

Det kan alltså antingen komma från småbarnsfamiljen Akram nedanför eller de två ungdomarna ovanför. Då Akram vanligtvis ogillar hög ljudvolym och nötterna ovanför gärna går som elefanter 24/7 så är min gissning inte så svår. As. Fredag förmiddag dammit! Vanliga Richardar sover! Spela gärna högt framåt eftermiddan och kvällen åtminstone..

Funderar på att koppla stereon till datorn, dra på lite BRA musik och äga dem. Men nej, så barnslig skulle jag väl ändå inte kunna vara?! Jodå, om jag ville.. Får fundera på saken.

---

Ska bege mig till tågstation så småningom och hämta ut tågbiljetten till hemresan. När jag beställde kunde man tydligen inte få den vare sig som e-biljett eller utskrift så för första gången på flera år måste jag hämta ut i automat.
Aja, är bra att jag får komma ut lite ur denna tentahåla.

Ikväll blir det lugnt, vill inte riskera att vara bakis till morgondagens kvällsevent när Håkan gästar på Magasinet :)


Förresten, jag fick in den blåa boken i tentan. Det gick med någon halvvettig mening. Jag är nöjd.


Lite tryck á la detta ska väl passa fint nu? Stereon är igång.. det är ju eftermiddag..


Kommentarer
Postat av: Carl-Filip

Det är så irriterande när grannarna väcker en, speciellt på morgonen med en duns och när man väl vaknat till liv och fattat att man inte sover längre, blivit pigg, ja då slutar dem. Jag har en granne som brukar spika kl 7 på morgonen.

2011-04-04 @ 08:29:39
URL: http://echoesofmythoughts.blogspot.com

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback