Wake me up when September ends

Blev precis som jag trodde. Började rasa ihop vid tretiden, släpade mig motstridigt mot sängen och sov uselt i ca två-två ½ timme och vaknade måendes urk. Typ så. Somnar man på dagen blir alltid min kropp fucked up. Tänker vänta ett tag med att lägga mig nu iaf tills anatomin tycker att det är mera lämpligt.

Tills dess? Fortsätta må som ett litet utskitet katrinplommon och inte röra mig mer än absolut nödvändigt. Blursch.

Imorrn blir det bättre! Eller ja, först ska man tvätta, inte så jippi, men sen på aftonen blir det s.k. "Dödsparty" borta hos Fredrik. Interesting. Eftersom tanken sedan är att dra ut till typ kåren har jag svårt att få in ordet "döds" i sammanhanget. Döds blir man inte på kåren, där blir man max lite småstenad, annars lär man bli utslängd. "Döds" känns mer som ett hemmapartyuttryck, men ja. Den som lever får se ;)

Nu ska jag nog bli lite Svensson och kolla på "Doobidoo", oh yeah.


Vet mycket väl att detta inte är Doobidoo, men På Spåret är ett annat Svenssonprogram som herr Björkman gillar. Hittade inte det Doobidoo-klipp jag ville ha så fick bli detta istället. Sista covern är mäkta bra.


Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback