MKV suger för att vinna!

Ajjemen! Uppe och gasar vettu!

Introveckorna närmar sig sitt slut och idag höll jag en rätt stabil förfest med flera kursare. Hem till mig är alltid alla välkomna :)

Efter en hyfsat tung dag (upp 9.30 för att göra sig iordning och börja småsupa en Smirnoff Ice) där vi utförde diverse aktiviter, bl.a. Bobbycar-race och Irländsk julafton, så hamnade till slut en hel fel folk hemma hos mig och lite partande utfördes. Eller ja, vafan, vi partade helt enkelt!

Vi idag. Malmödressen till trots :P Vi förde en hel del oväsen..


Kommentarer
Postat av: helen

ja men vi försökte ju i alla fall! huvudsaken är att vi inte gick hem ;)

2010-09-12 @ 12:35:00
URL: http://hellens.blogg.se/
Postat av: Sofia

Menvatusan. Varför är jag så otroligt skitseg på att svara på kommentarer för? Jag var helt övertygad om att jag svarat för längesen och satt och väntade på en tillbaka, haha :D



Jag tycker bestämt att du ska lägga upp den! Allt som är värt att minnas ska finnas på youtube :D



Förresten: BOBBYCAR IS THE SHIT :D!



En tvåa på 92 kvadrat? Det är ju rätt stort, eller? Balkoooong! Jag vill också ha balkong. Med sol. Och 50 meter till affären. Höhö, jag får flytta in i din lägenhet, tror jag nog.



Menar du på Askö? Isåfall ska jag berätta för dig att på Askö blev det varken lugn eller ro eller vila eller slapperi. Vi skulle tittat till våra små äckliga märlor en gång i timmen. PLUS att vi var tvungna att gå upp mitt i natten (klockan fyra) för att göra en koll. Det är inte okej. Jag hade hellre stannat i skolan, haha.



VILKA KOMMER INTE IN PÅ SYSTEMET!?

2010-09-14 @ 23:54:02
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback