Snälla och rara, helt underbara

Javars, det vart en lyckad kväll igår! Trots att vi hamnade på Etage så var det rätt bra där också eftersom folk hade samma sinnelag som jag, dvs sitta och snacka istället för att storma dansgolvet. Jag minns inte ens vilken musik som spelades, vilket är ett mycket gott tecken på bra sällskap!
Förfest är dock alltid förfest och i princip alltid (i 99 fall av 100) den delen av kvällen som är bäst. Jag menar.. hur ofta spelas Bumbibjörnarna på Etage..?

Att jag inte minns att jag hann upp Fredrik och Martin sista biten av hemvägen är dock en smula irriterande. Å andra sidan brukar jag inte minnas just mina hemfärder när jag vart ute och partat. Man minns vad man gjorde innan man hoppade upp på cykeln och sen är man hemma. Magic!

Får se om det blir utgång imorrn, har inte funderat så mycket på saken idag. Time will tell.



Kommentarer
Postat av: helen fredin

åh ja, bumbibjörnarna! och aqua! :D

2010-10-08 @ 07:15:54
URL: http://hellens.blogg.se/
Postat av: Sofia

bumbibjörnarna är så jävla braaaa

2010-10-08 @ 19:18:14
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback