It's a beautiful day! Sun's shinin'!

Inte bakis på något vis, vilket känns mycket gött, men det kände jag ju redan när jag kom hem inatt att det itne fanns någon risk för. Ibland vet man bara.

Förfesten igår var mycket lyckad, mina öl försvann delvis ner i stupen på annan festdeltagare och vinet nyttjades även det av sugna partyfolk :)

Richard gillar för övrigt sin frisyr.


---


Snart äta upp det som är över av gårdagens pizza i kylen, sen blir det förmodligen skaffa hem nya fm-demot. Känns änna dags!

Familjen är i Tyskland just nu, dagarna flyger iväg, och jag hade tänkt åka hem någon helg innan jullovet, men vi får se. Beror mycket på schema och sådant. Nästa helg är det dock halloween så det missar vi icke! Men vad ska man ha på sig?

Synd man inte har en Darth Vader-stass hängandes i garderoben..

Ikväll blir det bio! "The social network" står på tapeten, har höga förväntningar så bäst för den att den är bra.

Tjo!

Kommentarer
Postat av: helen

Döna säger vi också, kom jag på nu ;)

2010-10-24 @ 00:22:59
URL: http://hellens.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback