Counting upwards

Vill bara tacka för det ökade läsarstödet som skett senaste månaden. Det uppskattas!


---


Efter nattens smådjupa inlägg tar jag lite lättsammare ämnen just nu och nämner först att jag var på bio igår och såg "The Other Guys". Rätt bra film! Speciellt en scen där Will Ferrell ska kommunicera med sin fru utan att bli sedd då deras hus är bevakat. Ett stort minus dock att en av filmens karaktärer försvinner ganska tidigt. Jag hade väntat mig mer av denne, men man kan inte alltid få allt. Mer än så avslöjar jag inte och förutom det minuset så är filmen klart sevärd och humorfylld. Lite action, men mest småsjuk humor. B B B+

Snart blir det chokladpudding som står och kallnar till sig i kylskåpet.

Håkan Hellström-skivan kom också igår så den har lyssnats igenom och gillas mycket redan! Inte varit så positiv sedan "Det är så jag säger det" från -02. Speciellt gillas följande låt:


Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback