"A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five!"

Få se nu.. mina böcker är i Finland och Sebastians bokkontakt är bortrest. Kalas! In Gripsrud and powerpoint we trust med andra ord.
Nåja, jag är inte alltför uppstressad, det är i regel inte min grej när det gäller skolarbeten. Litar alltid på att allting löser sig i slutänden (vilket det alltid gör så det är ingen korkad utopisk tanke om det lät så). I'm confident in what I do.

Väntar på att Sebbe cyklar sig hit genom det gråa och molntyngda Falun, sen är det bara att sätta sig in i modeller, principer, semiotik och annat trevligt.


---


Omläggningen av kost fungerar utmärkt - 1,5 kilo på en vecka tycker jag säger det mesta. Tappar nästan snabbare än vad jag gick upp, vilket känns lite småovant, men min kropp är inte logisk, den är bra :P


---


Mot köket! Måste ha en macka innan magen springer iväg själv för att hämta en.




Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback